počkejte prosím, zpracovávám data
cs rollup
newsletter newsletter

Aby Vám nic neuniklo - přihlaste se k odběru novinek.

Souhlasím s použitím svých osobních údajů získaných prostřednictvím tohoto webu (htttp://www.comdataczech.cz) za účelem zasílání obchodních sdělení "newsletterů" mé osobě. Tento souhlas uděluji v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 v aktuálním znění a podmínkami poskytování služby a ochrany osobních údajů společností Comdata Czech a.s. dostupných zde. Tento souhlas se vztahuje na společnost Comdata Czech a.s., stejně jako i na další osoby, když souhlas s použitím touto cestou získaných osobních údajů pro marketingové účely může být předán třetím stranám za účelem oslovení.

Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum

10. 2. 2020 | Kateřina Kopecká

Comdata Czech rozšiřuje své aktivity do oblasti sociálního podnikání

Od 1. ledna 2020 Comdata PRO významně rozšiřují svoje řady a rostou o dvě další pobočky – Znojmo a Tišnov. Dochází ke spojení společnosti Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum. Počátkem ledna 2020 veškeré činnosti Kolibřík Call Centrum přechází do nové sociální firmy Comdata PRO.

Comdata PRO je společnost zaměřená na podporu a zaměstnávání osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním. Jako svou dceřinou organizaci ji založila firma Comdata Czech, která patří mezi leadery na trhu zákaznických center v České republice. Comdata PRO jsou sociální firmou, která má 11 poboček po celé České Republice, zaměstnává přes 90 osob se zdravotním postižením a dělá významné kroky směrem ke společenské odpovědnosti.

V založení Comdata PRO hrála velkou roli také společnost Kolibřík. Ta se již 7 let věnuje oblastem klientského servisu, které úspěšně propojila se sociálním podnikáním. „Kolegové se zdravotním handicapem mohou být cenným zdrojem nových zákazníků a nabízejí skvělou péči klientům,“ dodává Josef Novotný, ředitel společnosti.

Právě na poli CSR (společenská odpovědnost firem) se cesta kontaktních center Kolibřík a Comdata setkala a minulý rok v srpnu vznikla dceřiná společnost Comdata PRO. Od 1. ledna tohoto roku poté veškeré aktivity Kolibřík Call Centra převzala právě Comdata, která se díky tomu rozrostla o 2 další pobočky Znojmo a Tišnov, a stala se největším sociálním kontaktním centrem v České republice. Společnost sales24, s.r.o. se nadále bude věnovat převážně aktivitám společenské odpovědnosti pod značkou Kolibřík CSR.

„Kolibřík Call Centrum nám svými znalostmi velmi pomohlo převážně v počátcích. Díky převzetí všech aktivit máme v Comdata PRO přes 90 kolegů, kterým každý den můžeme pomáhat plnit jejich sny a tím rozhodně nekončíme. Našim cílem je mít na konci roku 2020 kolem 150 kolegů se zdravotním postižením, kteří u nás získají důstojné a stabilní zaměstnání“ Říká Ivana Smejkalová, ředitelka společnosti. 

Ivana Smejkalová
Ředitelka Comdata PRO

Provozovatelem webu je společnost Comdata Czech a.s., která jako správce osobních údajů používá na těchto internetových stránkách cookies za účelem zvýšení uživatelského komfortu, analýze návštěvnosti i přesnějšímu cílení reklamy. Více informací naleznete zde:

Přizpůsobit cookies
Odmítnout vše
Přijmout vše