Česko je e-shopovou velmocí. Jen loni u nás podle nejnovějších dat vzniklo kolem osmi tisíc nových internetových obchodů. Prodávat své zboží online zkouší stále více obchodníků, jejichž dveře se díky internetu rázem otevřou pro mnohem více zákazníků – a ty už všechny nedokáže obsloužit třeba jen jeden prodavač. Dobrý zákaznický servis je přitom při velké konkurenci klíčový.

Loajalita zákazníka je v online světě vrtkavá, zpravidla míří tam, kde mu nabídnou lepší cenu či právě dobrý zákaznický servis. A jelikož je mnoho produktů často dostupných na více místech s podobnými cenami, může hrát zásadní roli skutečnost, že si zákazník v daném obchodě dokáže v případě problému při nákupu vše rychle a bez problémů vyřešit.

Nová služba Care24 je stavěná na míru především pro majitele e-shopů, kterým začíná zákaznický servis přerůstat přes hlavu. Dříve či později totiž obchodník dojde do stavu, kdy už zkrátka všechny požadavky internetových zákazníků nezvládne řešit sám. My v takovém případě dokážeme zajistit své specialisty s tím, že se e-shop nemusí vůbec o nic starat.

Zákaznická zkušenost jako základní pilíř

Zákaznická zkušenost je jeden ze základních pilířů úspěšného podnikání a mnoho malých podnikatelů na tuto oblast zapomíná. Přitom kvalitní zákaznický servis a komunikace dokáže zákazníky přimět k opětovnému nákupu, spokojenosti, budování komunity a tak dále. Na kvalitní zákaznický servis je tedy potřeba myslet od samého začátku.

Ceník základních balíčků

„Jsme si vědomi toho, že vlastní podnikání obnáší řadu znalostí v různých oblastech, a my chceme v tomto směru ulehčit tíhu byznysu a převzít zodpovědnost za customer care na sebe,“ 

popisuje hlavní myšlenku za vznikem Care24 Lada Hrbková, která v Comdata působí jako Business Development Manager.

Všechny rozhovory jsou přitom nahrávány a e-shopu je předkládán denní reporting, takže jeho majitel má o všem, co se v zákaznické péči děje, okamžitý přehled – a v případě potřeby může reagovat. Smyslem je nahradit brigádníka či asistentku, kteří zákaznickou péči v menších e-shopech často řeší. Profesionální balík služeb od Care24 navíc často může vyjít finančně velmi podobně, či dokonce levněji.

„Díky naší velikosti jsme extrémně flexibilní a můžeme říct, že jsme si v oblasti zákaznické péče vyzkoušeli snad úplně všechno od vládních infolinek přes logistiku až po největší hráče na trhu v oblasti telekomunikací a bankovnictví,“ 

vypočítává Hrbková výhody velkého zázemí Comdata.

Celá služba Care24 funguje zároveň tak trochu jako call centrum-as-a-service. E-shop může s Comdata podepsat smlouvu například na rok, ale pak si jednoduše vybírá, kdy chce zákaznickou péči v rámci Care24 využívat. Není problém nasadit profesionálního operátora třeba jen ve vánoční sezoně, kdy je nápor zákazníků největší, a v lednu ho zase vypnout.

V případě potřeby navíc operátoři nemusí pouze vyřizovat dotazy zákazníků, ale umí aktivně i prodávat. 

„Naši silnou stránkou je i prodej, a to jak akvizice, xsell nebo upsell. Umíme s klientem domluvit schůzku, ale i sepsat smlouvu do úplného konce,“ 

dodává Hrbková.

Služba Care24 běží od nového roku a aktuálně jsme v jednání desítky e-shopů. Letos bychom chtěli v získat první stovku klientů.

Nebojte se nás kontaktovat pro cenovou nabídku na míru nebo nezávaznou poptávku. Rádi s vámi probereme veškeré detaily a představíme výhodnější model pro váš byznys.

KONTAKTOVAT

Autorem článku je Ondřej Holzman, šéfredaktor Czech Crunche

Kategorie

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *