počkejte prosím, zpracovávám data
cs rollup
newsletter newsletter

Aby Vám nic neuniklo - přihlaste se k odběru novinek.

Souhlasím s použitím svých osobních údajů získaných prostřednictvím tohoto webu (htttp://www.comdataczech.cz) za účelem zasílání obchodních sdělení "newsletterů" mé osobě. Tento souhlas uděluji v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 v aktuálním znění a podmínkami poskytování služby a ochrany osobních údajů společností Comdata Czech a.s. dostupných zde. Tento souhlas se vztahuje na společnost Comdata Czech a.s., stejně jako i na další osoby, když souhlas s použitím touto cestou získaných osobních údajů pro marketingové účely může být předán třetím stranám za účelem oslovení.

Comdata získává ocenění Czech Business Superbrands 2020

11. 2. 2020 | Kateřina Kopecká

Comdata Czech získala ocenění Czech Business Superbrands 2020

Společnost Comdata Czech a.s., jedničku na českém trhu v oblasti telekomunikací, spotřebitelé a odborná porota zařadili mezi Czech Business Superbrands 2020. Toto ocenění se každoročně uděluje nejpopulárnějším značkám v České republice. Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.

“Nesmírně si ocenění vážíme a jen potvrzuje práci, kterou jsme odvedli v minulém roce. Získali jsme řadu velkých klientů a výrazně se zaměřili na efektivitu provozu i nové technologie. Titul Czech Superbrands 2020 je oceněním všech našich zaměstnanců. Díky nim posouváme každý den hranice našich možností o kousek dál a z Comdata Czech je dnes lídr svého oboru v ČR, “ říká ředitel obchodu a marketingu Adam Koudelka.

Principy udílení

Program Superbrands vznikl před dvaceti lety ve Velké Británii. Je uznáván celosvětově a každoročně vyhlašuje nejlepší značky na pěti kontinentech na základě jednotných objektivních kritérií ve vícekolovém výběrovém řízení. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemůžou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Odborná celosvětově působící společnost Bisnode následně vytvoří seznam kandidátů na základě tvrdých obchodních informací.

Následuje hodnocení v reprezentativním průzkumu realizovaném agenturou GfK podle známosti a obliby a konečné slovo o udělení titulu má odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu. Program Superbrands je uznávaným celosvětovým programem a nezávislou autoritou v oblasti hodnocení obchodních značek a pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí.

Technologický leader Comdata

Společnost Comdata je technologický leader s mezinárodním přesahem, který na trhu působí již více, než 20 let ve 22 zemích světa. Do České republiky přichází společnost Comdata v roce 2012 a zakládá pobočku v Ostravě. V současnosti zaměstnává téměř 1000 lidí v celkem 11 servisních center, kde pro své partnery obsluhuje zákazníky a pomáhá jim získávat nové. Jedná se o přední italskou outsourcingovou společnost pro Kontaktní centra, Help Desk, Back Office, služby správy úvěrů a dokumentů. 

V roce 2020 se chce společnost soustředit především na téma technologií a customer experience. “Pro naše zákazníky je kromě ceny čím dál tím důležitější právě způsob, jakým se zákazníky komunikujeme, kvalita a použité technologie,” dodává Jan Nedělník – ředitel provozu. 

Provozovatelem webu je společnost Comdata Czech a.s., která jako správce osobních údajů používá na těchto internetových stránkách cookies za účelem zvýšení uživatelského komfortu, analýze návštěvnosti i přesnějšímu cílení reklamy. Více informací naleznete zde:

Přizpůsobit cookies
Odmítnout vše
Přijmout vše