počkejte prosím, zpracovávám data
cs rollup
newsletter newsletter

Aby Vám nic neuniklo - přihlaste se k odběru novinek.

Souhlasím s použitím svých osobních údajů získaných prostřednictvím tohoto webu (htttp://www.comdataczech.cz) za účelem zasílání obchodních sdělení "newsletterů" mé osobě. Tento souhlas uděluji v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 v aktuálním znění a podmínkami poskytování služby a ochrany osobních údajů společností Comdata Czech a.s. dostupných zde. Tento souhlas se vztahuje na společnost Comdata Czech a.s., stejně jako i na další osoby, když souhlas s použitím touto cestou získaných osobních údajů pro marketingové účely může být předán třetím stranám za účelem oslovení.

Comdata vstupuje na nový trh v době pandemie. Comdata Czech zaujímá klíčovou roli v řízení na dálku

11. 4. 2021 | Kateřina Kopecká

Společnost Comdata vstoupila i navzdory pandemii na maďarský trh. Tento krok byl učiněn v reakci na poptávku jednoho z našich nadnárodních klientů, který požádal Comdatu o poskytování zákaznického servisu v Maďarsku. Aktuálně vzniká první pobočka v Budapešti, kde již sestavujeme první tým a to kompletně na dálku právě kvůli pandemii. Začátkem dubna plánujeme spustit provoz prvních linek. Plné fungování celé pobočky pak očekáváme v srpnu 2021. 

Comdata Hungary plánuje spolupracovat s klienty v mnoha odvětvích, přičemž bude řešit celé spektrum procesů správy zákazníků od prodeje, přes péči o zákazníky, technickou podporu až po vymáhání pohledávek.

Na spuštění maďarské pobočky dohlíží náš český tým, proto jsme vyzpovídali Jana Nedělníka, generálního ředitele Comdata Czech, aby nám prozradil víc o plánech a ambicích společnosti Comdata v Maďarsku a střední Evropě a výzvách zahájení provozu na novém trhu uprostřed pandemie.

 

Nejprve, Honzo, můžete nám říci nějaké další podrobnosti o spuštění provozu v Maďarsku?

Jan: Prvotním plánem je mít v Budapešti asi 60 specialistů pro našeho nadnárodního klienta s tím, že jsme již odstartovali první vlnu náboru.

V nadcházejících měsících nás čeká zaškolení celého týmu, kde budou všichni kolegové plně připraveni poskytovat podporu prostřednictvím všech kanálů: hovory, e-maily a sociální média v maďarštině a angličtině.

Ovlivnil Covid-19 vstup na nový trh?

Jan: Ano, velmi. Prakticky vše muselo být provedeno na dálku. Například jsme museli najít a vybrat náš nový kancelářský prostor v Budapešti pomocí videa.

Kvůli situaci kolem Covid-19 v Maďarsku budou všichni naši zaměstnanci zpočátku pracovat z domova a školení a uvedení do provozu bude zajištěno na dálku. Před dvěma lety bych řekl, že je nemožné otevřít pobočku na dálku v nové zemi, ale nyní už dokážeme říct, že to lze. V uplynulém roce jsme nasbírali mnoho zkušeností, takže víme, jak to udělat efektivně.

Naše nová kancelář v Budapešti bude připravena v červnu a jakmile bude pro lidi bezpečná práce v kanceláři, předpokládáme kombinaci přibližně 50/50 práce z domova a z kanceláře. Stejně jako ve všech našich lokalitách bude home office probíhat prostřednictvím našeho modelu práce na dálku Comdata SmartHub.

Proč si Comdata pro expanzi vybrala právě Maďarsko?

Jan: Částečně proto, že nás o to požádal náš klient s mezinárodní působností. S tímto klientem máme již silné vztahy v České republice. Znají naši schopnost poskytovat efektivní péči o zákazníky, silné zákaznické zkušenosti a vytváření hodnot a chtěli, abychom pro ně udělali totéž i na tomto novém trhu. 

Byl to jediný důvod?

Jan: Jediný ne, ale řekněme, že to byl první krok. Založení společnosti Comdata Hungary je pro nás strategickou příležitostí k posílení naší přítomnosti ve střední Evropě. Vidíme dobré příležitosti k rozvoji a využití našich odborných znalostí k podpoře zákazníků v Maďarsku.

Mnoho našich klientů působí ve více zemích a naši kolegové v Maďarsku pro ně mohou mít velký přínos. A pak také vidíme Maďarsko a konkrétně Budapešť jako velmi atraktivní místo pro pobočku, protože je to oblíbené místo k životu a práci, za kterou tam míří i mnoho lidí ze zahraničí. To vytváří příležitost pro Comdata Hungary obsluhovat nejen maďarské projekty, ale také budovat vícejazyčné a multikulturní týmy.

Jak byste popsali krátkodobé a dlouhodobé plány společnosti Comdata v Maďarsku?

Jan: Tak, jako v České republice, je i pro maďarský trh naší ambicí stát se lídrem v BPO segmentu.

Zatímco budujeme první týmy v Maďarsku, bavíme se i s dalšími klienty o rozšíření portfolia. Naší strategií je stavět na našich odborných znalostech a zkušenostech v našich stávajících geografických oblastech a podporovat klienty ve všech odvětvích, ve kterých se již velmi dobře orientujeme, jako je maloobchod, logistika, bankovnictví, pojišťovnictví, veřejný sektor a další. 

Zdá se, že rozvoj nového týmu v Maďarsku bude pro vaše plány zásadní?

Jan: Rozhodně. V celé skupině máme lidi, kteří se rádi věnují podpoře našich klientů a porozumění jejich zákazníkům, a to je to, co chceme vytvořit také v Maďarsku. Svým klientům nabízíme všude to nejlepší spojení lidí, procesů a technologií a odráží to způsob, jakým spolupracujeme s našimi lidmi.

V Maďarsku se budeme řídit podobným onboardingovým modelem jako je ten, který již úspěšně používáme na českém trhu – školení a zvyšování kvalifikace lidí v našich procesech, naší technologii, našich hodnotách, v komunikačních dovednostech a mnohem více, s využitím různých tréninkových přístupů jako virtuální učebny, e-learning, procvičování scénářů, gamifikace atd. 

Zmínil jste, že Comdata Czech řídí a podporuje spuštění v Maďarsku. Můžete nám sdělit nějaké další novinky z České republiky?

Jan: Není tajemstvím, že v Comdatě se člověk nikdy nenudí. Jedním z důležitých nedávných příběhů v České republice je naše podpora státní správy a českých občanů během krize Covid-19. Pomáháme spravovat různé telefonní linky už od března 2020, (konkrétně linky 112, 1212, 1221 a ČMZRB) a v pomoci pokračujeme i nadále. 

V současné době máme přes stovku proškolených agentů, kteří vyřizují příchozí hovory ohledně testování, vakcín a očkování proti Covid-19. Jsme hrdí na naše týmy, které se dokázaly rychle mobilizovat, a že jsme schopni během pandemie stále pomáhat. Nedávno jsme o této podpoře mluvili v rámci webináře s ABSL, takže pokud se chcete dozvědět více o výzvách, počtech a doporučeních, můžete se podívat zde.

Děkujeme za rozhovor, Honzo. Je fantastické slyšet o rostoucí přítomnosti společnosti Comdata ve střední Evropě a přejeme vám vše dobré.

Jan: Děkuji. Těším se na další naše společně úspěchy.

Provozovatelem webu je společnost Comdata Czech a.s., která jako správce osobních údajů používá na těchto internetových stránkách cookies za účelem zvýšení uživatelského komfortu, analýze návštěvnosti i přesnějšímu cílení reklamy. Více informací naleznete zde:

Přizpůsobit cookies
Odmítnout vše
Přijmout vše