Aby Vám nic neuniklo - přihlaste se k odběru novinek.
V ČEM JE NAŠE SÍLA
Péče o zákazníky
Více informací >Péče o zákazníky
Zákaznická péče je jeden ze základních pilířů pro rozvoj vašeho podnikání. Díky outsourcingu zákaznických interakcí získáte tu nejlepší možnou péči o vaše zákazníky. Navíc vám uvolní ruce od administrativní a personální ageedy.
Jsme součástí Comdata Group působící ve více jak dvaceti zemích světa s mnohaletou zkušeností napříč celosvětovým trhem. Být součástí mezinárodní skupiny nám umožňuje nabízet nejmodernější technologie, know-how a best practices oveřené miliony zákazníků. Klademe důraz na individuální přístup ke klientům i jejich zákazníkům.
ZÁKAZNICKÁ LINKA
Převezmeme za vás provoz příchozí linky a postaráme se o vyřízení všech požadavků ke spokojenosti zákazníků. Zaměříme se na budování komunity a vztahu ke značce s cílem zlepšování zákaznické zkušenosti.
FLEXIBILITA SLUŽEB
Našim klientům vycházíme maximálně vstříc, ať už se jedná o lidské zdroje, styl komunikace nebo nabídku produktů. Rádi pomůžeme s klasickou zákaznickou linkou, helpdeskem, nebo věrnostními programy.
PODPORA PRODEJE
Snažíme se ze zákaznické péče získat maximum pro růst vašeho podnikání. Naší tajnou zbraní jsou často opmíjené techniky zvýšení prodeje jako je cross-sell nebo up-sell, ve kterých naše operátory pravidelně školíme.
Akvizice a prodej
Více informací >Akvizice a prodej
Získávání nových zákazníků napříč kanály je naší silnou stránkou, díky které vám dokážeme zvýšit prodeje až o desítky procent. Pro akvizici můžeme využít existující zdroje nebo se zaměřit na generování nových kontaktů.
Díky mnohaletým zkušenostem v oboru dokážeme postavit proces akvizice na míru dle vašich požadavků. Ať jde o tvorbu nové databáze klientů, přímý prodej nebo předehřátí kontaktu pro interní dokončení nákupního procesu.
GENEROVÁNÍ KONTAKTŮ
V našich řadách máme i odborníky na výkonnostní marketing. Dokážeme vám tak pomocí marketingových nástrojů generovat nové obchodní příležitosti a se zapojením našeho kontaktního centra je proměnit v reálné prodeje.
Double Touch Method
Metoda oslovování potenciálního zákazníka na dvě fáze minimalizuje negativní reakce na nabídku. V první fázi zjišťujeme zájem o službu či produkt a následně oslovujeme dané kontakty s konkrétní nabídkou.
MULTIKANÁLOVÉ KAMPANĚ
Multikanálové kampaně nám umožňují využití kombinace nástrojů komunikace jako jsou e-mailing, telefonie, SMS a online kampaně. Díky zapojení všech vstupních kanálů dokážeme maximalizovat dosažení cíle.
Back office
Více informací >Back office
Zařazení back office do nabídky služeb přináší obrovskou příležitost pro zlepšení zákaznické zkušenosti v rámci péče o zákazníky. Zároveň nabízíme administrativní agendu využít i samostatně. Kompletace a digitalizace dokumentů je v našich řešeních samozřejmostí.
Na základě našich rozsáhlých zkušeností se službami back-office jsme vyvinuli jedinečnou a revoluční platformu, která automatizuje provozní postupy, řídí procesy a měří výkon. Díky tomu umožňujeme provozním manažerům soustředit se na prioritní úkoly (víceúrovňové) a organizaci (interní a externí). Pomocí speciálního řešení umělé inteligence mohou manažeři simulovat produktivitu a identifikovat nejvhodnější operační strategii pro své výkonnostní cíle.
Co je v rámci Back Office:
Správa dotazů
Správa databází
Řešení reklamací
Digitalizace
Realizace soutěží
Ověření kvality
Průzkum spokojenosti
Více informací >Průzkum spokojenosti
Prostřednictvím průzkumu spokojenosti zjišťujeme zákaznickou zkušenost, kterou následně optimalizujeme na základě potřeb zákazníků. Růst e-commerce trhu v České republice s sebou přináší větší poptávku po kvalitní zákaznické péči. Díky našim průzkumů dokážeme identifikovat nedostatky a navrhnout vhodná řešení pro zlepšení zákaznické zkušenosti a spokojenosti.
Péče o zákazníky
Zákaznická péče je jeden ze základních pilířů pro rozvoj vašeho podnikání. Díky outsourcingu zákaznických interakcí získáte tu nejlepší možnou péči o vaše zákazníky. Navíc vám uvolní ruce od administrativní a personální ageedy.
ZÁKAZNICKÁ LINKA
Převezmeme za vás provoz příchozí linky a postaráme se o vyřízení všech požadavků ke spokojenosti zákazníků. Zaměříme se na budování komunity a vztahu ke značce s cílem zlepšování zákaznické zkušenosti.
FLEXIBILITA SLUŽEB
Našim klientům vycházíme maximálně vstříc, ať už se jedná o lidské zdroje, styl komunikace nebo nabídku produktů. Rádi pomůžeme s klasickou zákaznickou linkou, helpdeskem, nebo věrnostními programy.
PODPORA PRODEJE
Snažíme se ze zákaznické péče získat maximum pro růst vašeho podnikání. Naší tajnou zbraní jsou často opmíjené techniky zvýšení prodeje jako je cross-sell nebo up-sell, ve kterých naše operátory pravidelně školíme.
O vaše zákazníky se postaráme ve 30 světových jazycích
Plánujete vstoupit na nový trh? Neváhajte se na nás obrátit, rádi vám pomůžeme
ANGLIČTINA
ŠPANĚLŠTINA
NĚMČINA
FRANCOUZŠTINA
ČEŠTINA
SLOVENŠTINA
MAĎARŠTINA
ITALŠTINA
…a spoustu dalších světových jazyků
Povolejte outsourcing do služby
Business process outsourcing (BPO) odkazuje na zajištění procesů mimo primární činnost organizace na externího partnera s cílem minimalizovat náklady a zvýšit efektivitu.
Externí kontaktní centrum s sebou přináší:
Snížení provozních a personálních nákladů
Zvýšení efektivity procesů
Zvýšení efektivity výkonnostních manažerů
Přímou kontrolu kvality zákaznické péče
Flexibilitu personální agendy
Posílení jména značky a budování komunity
Zlepšení zákaznické zkušenosti
Využití nejmodernější technologie a inovativních řešení
Jednotné řešení pro globální trh
Technologie a inovativní řešení
ANALÝZA ŘEČI
ANALÝZA ŘEČI
Comdata je partnerem mezinárodního projektu BISON, který umožňuje analyzovat až 100 % hovorů. Pokročilá analýza řeči nám pomáhá lépe porozumět zákazníkům, vyvíjet prodejní strategie nebo sledovat pozitivní a negativní odezvy zákazníků v call scriptu. Díky analýze řeči získáte naprosto dokonalý nástroj pro zlepšení komunikace se stávajícími a potenciálními zákazníky. Naše analýzy zvládají odhalovat chyby v procesu oslovení zákazníka a díky propracovaným reportům navrhovat změny komunikace. Zvládáme pracovat s metadaty, zasílat automatizované reporty a data sledovat po agentech nebo jednotlivých hovorech.
Techsee
Techsee
Díky naší unikátní technologii vzdáleného přístupu se operátoři mohou jednoduše spojit se zákazníkem například skrze kameru mobilního telefonu a následně s ním řešit problém, či dotaz mnohem lépe. Vše probíhá skrze webové stránky technické podpory při využití nejmodernějších technologií. Vyjděte vstříc zákazníkům a maximalizujte ROI. Není třeba žádné aplikace a díky naší technologii můžete očima zákazníka řešit jeho problém. Zvyšte vaše FCR v průměru o 20% a pomáhejte zákazníkům intuitivně a jednoduše.
Chatbot
Chatbot
Díky našemu unikátnímu nástroji se už nemusíte spoléhat jen na operátory a můžete být zákazníkům k dispozici 24/7. Chatbot odpoví na dotazy a díky strojovému učení neustále odpovídá lépe a lépe. Chatbot je inovativním řešením vnější komunikace díky široké škále možných cílů, ať už se jedná o navigaci zákazníka, eskalaci komunikaci nebo jeho dovedení k cíli. Zároveň tuto technologii můžete aplikovat na kterýkoliv kanál ať už se jedná o webové stránky, Messenger a jiné.
BIOMETRIKA
BIOMETRIKA
Hlasová analýza využívaná pro bezproblémové ověření (identifikuje volajícího okamžitě a s nejvyšší přesností na základně jedinečných hlasových charakteristik), zvýšení bezpečnosti (další krok ve vaší bezpečnosti, aniž by zákazník musel znát jakákoliv další ověřovací hesla a ztížil by se mu tak přístup k vám) a prevenci podvodů (zabraňte podvodům tím, že jednoduše označíte každého volajícího, který tvrdí, že je vašim klientem ale neodpovídá hlasovému otisku). Technologie je jazykově nezávislá - nezáleží tedy na tom, jakým jazykem klient hovoří, dokonce ani přízvuk neovlivní výsledek analýzy. Hlasové ověřování zkracuje fázi ověření až o 20 sekund, což umožní agentům trávit čas nad požadavkem klienta a ne na zdlouhavém ověřování.
Klasické komunikační kanály jsou v zákaznické péči nezbytností. Buďte svým zákazníkům o krok blíž díky využití WhatsAppu. Komunikační aplikace zákazníci používají v bežném životě, proto jejich využití pro zákaznický servis přináší přidanou hodnotu vašemu podnikání. Tato aplikace vám umožní navázat hlubší vztah s vaší komunitou, která vás následně odmění vyšším prodeji.
Multichannel
Multichannel
Abychom optimalizovali vaši provozní efektivitu a zajistili plynulejší cesty zákazníků, poskytujeme různé inovativní služby s přidanou hodnotou. Díky vícekanálové nabídce dokážeme zajistit kompletní správu front a back office, monitorování spokojenosti zákazníků, správu faktur, řízení objednávek, reklamace a řešení sporů. Mezi nejčastěji využívané kanály patří například příchozí a odchozí linky, elektronická korespondence, SMS, sociální sítě a řada dalších.
PARTNERSKÝ PORTÁL
PARTNERSKÝ PORTÁL
Partnerský portál vám poskytuje komplexní přehled celého projektu. Slouží k rychlé orientaci a zmapování dění na projektu. Na denní bázi ukazuje statistiky, grafy, přehledy odbavených hovorů, detaily, poznámky a exporty. Přináší možnosti si hovory naslechnout a analyzovat. Partnerský portál je velmi intuitivní a přizpůsobuje se požadavkům partnera a projektu.
Nebojte se nás oslovit s jakoukoliv technologií
Společně vymyslíme nejlepší řešení pro váš byznys
V rámci Comdata Group si sdílíme nejmodernější technologie a know how, a proto dokážeme nabídnout nejinovativnější řešení na míru. Více o našich globálních technologiích najdete ZDE.
Kontaktujte nás