počkejte prosím, zpracovávám data
cs rollup
newsletter newsletter

Aby Vám nic neuniklo - přihlaste se k odběru novinek.

Souhlasím s použitím svých osobních údajů získaných prostřednictvím tohoto webu (htttp://www.comdataczech.cz) za účelem zasílání obchodních sdělení "newsletterů" mé osobě. Tento souhlas uděluji v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 v aktuálním znění a podmínkami poskytování služby a ochrany osobních údajů společností Comdata Czech a.s. dostupných zde. Tento souhlas se vztahuje na společnost Comdata Czech a.s., stejně jako i na další osoby, když souhlas s použitím touto cestou získaných osobních údajů pro marketingové účely může být předán třetím stranám za účelem oslovení.

Care24: outsourcing zákaznického servisu konečně dostupný i menším podnikům a e-shopům

31. 3. 2021 | Kateřina Kopecká

Česko je e-shopovou velmocí. Jen loni u nás podle nejnovějších dat vzniklo kolem osmi tisíc nových internetových obchodů. Prodávat své zboží online zkouší stále více obchodníků, jejichž dveře se díky internetu rázem otevřou pro mnohem více zákazníků – a ty už všechny nedokáže obsloužit třeba jen jeden prodavač. Dobrý zákaznický servis je přitom při velké konkurenci klíčový.

Loajalita zákazníka je v online světě vrtkavá, zpravidla míří tam, kde mu nabídnou lepší cenu či právě dobrý zákaznický servis. A jelikož je mnoho produktů často dostupných na více místech s podobnými cenami, může hrát zásadní roli skutečnost, že si zákazník v daném obchodě dokáže v případě problému při nákupu vše rychle a bez problémů vyřešit.

Nová služba Care24 je stavěná na míru především pro majitele e-shopů, kterým začíná zákaznický servis přerůstat přes hlavu. Dříve či později totiž obchodník dojde do stavu, kdy už zkrátka všechny požadavky internetových zákazníků nezvládne řešit sám. My v takovém případě dokážeme zajistit své specialisty s tím, že se e-shop nemusí vůbec o nic starat.

Zákaznická zkušenost jako základní pilíř

Zákaznická zkušenost je jeden ze základních pilířů úspěšného podnikání a mnoho malých podnikatelů na tuto oblast zapomíná. Přitom kvalitní zákaznický servis a komunikace dokáže zákazníky přimět k opětovnému nákupu, spokojenosti, budování komunity a tak dále. Na kvalitní zákaznický servis je tedy potřeba myslet od samého začátku.

Ceník základních balíčků

„Jsme si vědomi toho, že vlastní podnikání obnáší řadu znalostí v různých oblastech, a my chceme v tomto směru ulehčit tíhu byznysu a převzít zodpovědnost za customer care na sebe,“ 

popisuje hlavní myšlenku za vznikem Care24 Lada Hrbková, která v Comdata působí jako Business Development Manager.

Všechny rozhovory jsou přitom nahrávány a e-shopu je předkládán denní reporting, takže jeho majitel má o všem, co se v zákaznické péči děje, okamžitý přehled – a v případě potřeby může reagovat. Smyslem je nahradit brigádníka či asistentku, kteří zákaznickou péči v menších e-shopech často řeší. Profesionální balík služeb od Care24 navíc často může vyjít finančně velmi podobně, či dokonce levněji.

„Díky naší velikosti jsme extrémně flexibilní a můžeme říct, že jsme si v oblasti zákaznické péče vyzkoušeli snad úplně všechno od vládních infolinek přes logistiku až po největší hráče na trhu v oblasti telekomunikací a bankovnictví,“ 

vypočítává Hrbková výhody velkého zázemí Comdata.

Celá služba Care24 funguje zároveň tak trochu jako call centrum-as-a-service. E-shop může s Comdata podepsat smlouvu například na rok, ale pak si jednoduše vybírá, kdy chce zákaznickou péči v rámci Care24 využívat. Není problém nasadit profesionálního operátora třeba jen ve vánoční sezoně, kdy je nápor zákazníků největší, a v lednu ho zase vypnout.

V případě potřeby navíc operátoři nemusí pouze vyřizovat dotazy zákazníků, ale umí aktivně i prodávat. 

„Naši silnou stránkou je i prodej, a to jak akvizice, xsell nebo upsell. Umíme s klientem domluvit schůzku, ale i sepsat smlouvu do úplného konce,“ 

dodává Hrbková.

Služba Care24 běží od nového roku a aktuálně jsme v jednání desítky e-shopů. Letos bychom chtěli v získat první stovku klientů.

Nebojte se nás kontaktovat pro cenovou nabídku na míru nebo nezávaznou poptávku. Rádi s vámi probereme veškeré detaily a představíme výhodnější model pro váš byznys.

KONTAKTOVAT

Provozovatelem webu je společnost Comdata Czech a.s., která jako správce osobních údajů používá na těchto internetových stránkách cookies za účelem zvýšení uživatelského komfortu, analýze návštěvnosti i přesnějšímu cílení reklamy. Více informací naleznete zde:

Přizpůsobit cookies
Odmítnout vše
Přijmout vše