Aby Vám nic neuniklo - přihlaste se k odběru novinek.
Děje se v Comdata Czech

Krizovalinka.cz pomůže firmám s komunikací v krizových situacích
29. 7. 2022S řešením krizových situací pomůže firmám nový web společnosti Comdata nazvaný Krizová linka. Díky němu mohou mít firmy pro turbulentní časy s předstihem zajištěný profesionální outsourcing zákaznického servisu. Nemusejí se tak obávat, že jejich komunikační oddělení nezvládne v mimořádné chvíli nápor zákaznických dotazů, čímž by mohlo dojít k potenciálnímu poškození dobrého jména značky.
Pokračovat
V zákaznickém servisu se stále více automatizuje a outsourcuje
7. 7. 2022Koronavirová krize ovlivnila fungování řady oborů, včetně zákaznického servisu. Spíše než revoluci zapříčinila v této oblasti zrychlení trendů, které se začínaly projevovat již v předpandemickém období. Mezi ně můžeme zařadit zvýšení důrazu na digitální oblast, outsourcing či snahu volit automatizovaná řešení. Výzvou do budoucna je pak například využití virtuální reality či efektivní uzpůsobení zákaznických služeb nastupujícím generacím.
Pokračovat
Je vaše CX připravena na generaci Alfa?
3. 5. 2022Každá značka, která má ambice v budoucnu prosperovat, musí začít myslet na generaci Alfa. Jsou nástupnickou generací generace Z a budou vašimi zákazníky, zdrojem talentů a vlivných osobností mnohem dříve, než si možná myslíte. Abychom vám pomohli naplánovat a převzít kontrolu nad vaší budoucností, zde je 7 klíčových věcí, které byste měli vědět o generaci Alfa, co od vás mohou očekávat a jak na ně můžete být připraveni.
Pokračovat
Spojením společností Konecta a Comdata vzniká světový lídr v oboru
8. 4. 2022Milán, 6. dubna 2022 - Společnost KONECTA, přední poskytovatel španělsky mluvících řešení CX (Customer Experience) BPO, uzavřela dohodu s italskou společností COMDATA, čímž vznikl šestý největší hráč na atraktivním trhu CX BPO s tržbami téměř 2 miliardy eur a EBITDA 300 milionů eur. Toto spojení vytvoří skutečného globálního šampiona s vícejazyčnými schopnostmi (více než 30 jazyků) a globální působností, který bude poskytovat "best shoring" místním, regionálním a globálním klientům v různých koncových odvětvích, jako jsou finanční a pojišťovací služby, technologie, telekomunikace, maloobchod a elektronický obchod, veřejné služby, průmysl a zdravotnictví. Nová skupina bude sloužit více než 500 velkým korporacím v Evropě a Americe s místními odbornými znalostmi více než 130 000 zaměstnanců.
Pokračovat
Comdata - první zákaznické centrum, které se pouští do esportu
31. 3. 2022
Jsme partnerem 2. ročníku Bene Stones
16. 2. 2022Benefiční turnaje Ligy vozíčkářů spojují sport a dobročinnost. Stejně tomu bude také 26 .2. 2022, kdy se účastníci se utkají v curlingu.
Již tradičně jsme partnerem vybraných akcí Ligy vozíčkářů a této spolupráce si velmi vážíme. Zároveň naši mají naši kolegové si vyzkoušet curling na vlastní kůži.
Pokračovat

Proč by kontaktní centra měla do svých procesů zahrnout zábavu a hry?
28. 2. 2022"Gamifikace" se stává stále populárnější v širokém spektru odvětví, protože stále více důkazů poukazuje na výhody vnesení prvku zábavy do úkolů, které by jinak mohly být považovány za všední. To bylo obzvláště důležité během pandemie, kdy mnoho zaměstnanců muselo pracovat z domova.
PokračovatRůst v odvětví správy zákazníků musí být udržitelný. Zde je důvod, proč
3. 2. 2022Řízení zákazníků je obor, ve kterém pracují lidé. Není to jen odvětví náročné na zaměstnance, ale odvětví zaměřené na služby a podporu lidí. Tak tomu bylo vždy, ale v posledních letech se něco změnilo: všichni tito lidé chtějí stále více jednat s podniky, které dělají správné věci.
V rychle rostoucím odvětví je to důležité. Znamená to, že růst musí být udržitelný a musí zohledňovat silné zásady ESG (environmentální, sociální a správní). Bez toho už odvětví nemůže zůstat v souladu se zaměstnanci, zákazníky a širším okruhem pracovních sil.
Některé společnosti to považují za překážku, když se snaží zvýšit efektivitu, digitalizovat nebo zvětšit svou působnost. Ve společnosti Comdata však víme, že udržitelný růst postavený na ESG dává smysl z finančního, společenského i ekologického hlediska. Společnost Frost & Sullivan ve své nedávné zprávě uvedla, že v oblasti BPO poskytuje společnostem "diferencované a konkurenceschopné místo na přeplněném trhu. Není to jen dobré pro podnikání. Když se včlení do podnikatelského poslání, přináší větší výhody společnosti, jejím lidem, klientům a zákazníkům i v komunitách, v nichž působí."
PokračovatObdobí sklizně - podzimní sezóna plná konferencí a oborových soutěží
5. 1. 2022V oblasti zákaznické péče je podzim tradičně období nejvíce nabité konferencemi a prestižními soutěžemi. Comdata se každoročně účastní lokální konference Call center od asociace ADMEZ, jejímž tématem byla budoucnost hlasové komunikace a mezinárodní konference ABSL s tématem přeměna vize do reality. Obě konference nabídly zajímavé řečníky s řadou nových a přínosných informací z různých sektorů, tak jako každý rok.
Pokračovat
Comdata vstupuje na nový trh v době pandemie. Comdata Czech zaujímá klíčovou roli v řízení na dálku
11. 4. 2021Společnost Comdata vstoupila i navzdory pandemii na maďarský trh. Tento krok byl učiněn v reakci na poptávku jednoho z našich nadnárodních klientů, který požádal Comdatu o poskytování zákaznického servisu v Maďarsku. Aktuálně vzniká první pobočka v Budapešti, kde již sestavujeme první tým a to kompletně na dálku právě kvůli pandemii. Začátkem dubna plánujeme spustit provoz prvních linek. Plné fungování celé pobočky pak očekáváme v srpnu 2021.
Pokračovat
Care24: outsourcing zákaznického servisu konečně dostupný i menším podnikům a e-shopům
31. 3. 2021Česko je e-shopovou velmocí. Jen loni u nás podle nejnovějších dat vzniklo kolem osmi tisíc nových internetových obchodů. Prodávat své zboží online zkouší stále více obchodníků, jejichž dveře se díky internetu rázem otevřou pro mnohem více zákazníků – a ty už všechny nedokáže obsloužit třeba jen jeden prodavač. Dobrý zákaznický servis je přitom při velké konkurenci klíčový.
Pokračovat
Stali jsme se oficiálním partnerem Virtuálního benefičního běhu pro Ligu vozíčkářů
16. 3. 2021Je nám ctí, že můžeme opět podpořit aktivitu Ligy vozíčkářů tentokrát Virtuální benefiční běh pro Ligu vozíčkářů.
Pokračovat


Cena ABSL Diamond 2020 v kategorii Boj s covid-19
24. 11. 2020Pomoc vládě na infolinkách bylo jedno z nejčastěji skloňovaných témat v první vlně korona krize. Vyžadovalo to velkou spoustu práce, nasazení a volného času nás všech, abychom mohli vše včas rozhýbat a povedlo se.
Pokračovat
Work-life balance: Pomáháme rodičům, speciálně v této době
12. 11. 2020Nabízíme práci, ve které je možné sladit osobní a pracovní život i v této době. Work-life balance je nyní otvíranější téma než kdy jindy. Dokážeme se domluvit na sladění směn dle Vašich možností případně i na práci z domova. A navíc můžete umístit své dítě do FIREMNÍ DĚTSKÉ SKUPINY – COMDATKY, kde se Vám o něj postará tým profesionálních pečovatelek.
Pokračovat
Jak koronakrize ovlivnila pracovní trh z pohledu kontaktního centra?
12. 11. 2020Celá situace ohledně COVID-19, nouzového stavu státu, karantény měla dopad téměř na každého jedince i společnost, ani my tak nejsme výjimkou. Kontaktní centra jsou celkově hodně zaměřená na nábor zaměstnanců, jelikož se jedná o oblast s obecně vyšší fluktuací než u společností z jiných odvětví. V tomto článku se tedy dozvíte, jak celá situace zahýbala s naším procesem náboru a jak koronakrize ovlivnila pracovní trh.
Pokračovat

Jak veškerá opatření ohledně Covid-19 ovlivnila provoz v kontaktním centru?
9. 11. 2020Všechna opatření, která se od poloviny března začala zavádět, se samozřejmě dotkla i nás, jak z hlediska businessu, tak i z hlediska provozu. Prakticky ze dne na den jsme začali naše zaměstnance přesouvat na home office a během jednoho týdne 95% kolegů pracovalo z domova. Jako kontaktní centrum jsme zvyklí rychle reagovat na změny, protože takové odvětví zákaznické péče je.
Pokračovat
Comdata získává ocenění Czech Business Superbrands 2020
11. 2. 2020Comdata Czech získala ocenění Czech Business Superbrands 2020
Pokračovat
Spojení Comdata PRO a Kolibřík Call Centrum
10. 2. 2020Comdata Czech rozšiřuje své aktivity do oblasti sociálního podnikání
Pokračovat
Stěhujeme naši pražskou pobočku!
19. 9. 2019Comdata Czech mění sídlo společnost a pražské pobočky! Stěhujeme se do moderních prostor s lepší dopravní dostupností.
Pokračovat
Adam Koudelka ve statuární radě ADMEZ
9. 7. 2019Naše společnost je již řadu let členem sdružení ADMEZ pro všechny společnosti zabývající se přímým prodejem a telemarketingem.
Pokračovat
Podporujeme Emil Open 2019
13. 5. 2019Jsme pro každou dobrou věc, a proto jsme se rozhodli podpořit Evropské hry hendikepované mládeže. Ty se budou konat od 12. do 16. června 2019 v Brně s účastí stovek sportovců.
Pokračovat
Získali jsme E.ON a Raiffeisenbank
24. 9. 2018Od počátku roku jsme získali hned několik nových strategických partnerů pro rozvoj naší společnosti. Jednou z nich je například Raiffeisenbank, pro kterou v Liberci obsluhujeme aktivní linku.
Pokračovat
Comdata Brno slaví 10 let
19. 4. 2018Největší pobočka společnosti Comdata slaví 10 let. Při příležitosti oslav brněnské servisní středisko navštívil italský velvyslanec Francesco Saverio NISIO, zástupce italské obchodní komory i řada partnerů.
Pokračovat
Comdata Czech má nové webové stránky
9. 4. 2018V půli března jsme úspěšně spustili nové korporátní webové stránky, na kterých pracovali naši kolegové z obchodu a marketingu řadu měsíců.
Pokračovat
Byli jsme na semináři ADMEZ
1. 4. 2018O tom, jak dělat a nedělat HR marketing v kontaktním centru promluvila na konferenci Admez ředitelka HR, Lenka Volocká.
Pokračovat
Klíč k úspěchu v roce 2022 a v dalších letech
16. 5. 2022Jako lídr na českém trhu má společnost Comdata dokonalé předpoklady k tomu, aby porozuměla nejnovějším trendům v oblasti CX a chování zákazníků. Kdo jiný by tedy měl být vaším odborným průvodcem po trhu než generální ředitel společnosti Comdata Czech, Jan Nedělník? Přečtěte si náš rozhovor s Honzou a zjistěte vše, co potřebujete vědět o vývoji v oblasti řízení zákazníků v České republice, o specifikách trhu a o tom, proč je Comdata Czech tak cenným partnerem pro nadnárodní značky.
Pokračovat
Pro rychle rostoucí technologické společnosti je BPO klíčem k dlouhodobé hodnotě
23. 5. 2022Outsourcing správy zákazníků může být pro rychle rostoucí technologické společnosti klíčem k naplnění jejich potenciálu. Zjistěte proč.
Pokračovat