1. Stížnost lze podat písemně, a to prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla společnosti nebo v elektronické podobě na emailovou adresu uvery@comdataczech.cz
- identifikační údaje klienta případně jeho zástupce (jméno, příjmení, datum narození a bydliště),
- kontaktní údaje klienta (korespondenční adresa, telefon, email),
- předmět stížnosti – čeho se stížnost týká, co je společnosti vytýkáno, apod. (včetně čísla smlouvy uzavřené klientem, pokud taková smlouva byla uzavřena).
- časové údaje – označení dne, při kterém došlo nebo mělo dojít k událostem, jež jsou předmětem podání,
- údaje o osobách – jména a příjmení či jiné informace k určení všech osob jednajících v předmětu podání jménem, respektive v zastoupení společnosti i klienta,
- další významné skutečnosti – všechny ostatní relevantní skutečnosti a okolnosti týkající se předmětu podání.
- požadovaný způsob vyřízení stížnosti.
Ke stížnosti se doporučuje přiložit následujíc dokumenty:
- listiny, kterých se klient dovolává
- plnou moc poskytnutou klientem, vyřizuje-li stížnost osoba odlišná od klienta
2. Při vyřizování stížnosti společnost postupuje podle platných právních předpisů, smluvních ujednání a interních předpisů společnosti.
3. Lhůta pro vyřízení stížnosti činí 30 kalendářních dnů ode dne jejího doručení společnosti. Nebude-li možné stížnost vyřídit ve stanoveném termínu, bude klient informován o předpokládané délce trvání vyřízení stížnosti.
4. Společnost informuje klienta o způsobu vyřízení stížnosti formou, v jaké byla podána stížnost, a to na adresu klienta, kterou klient uvedl, resp. kterou má společnost k dispozici.
5. Společnost stížnosti vyhoví, pokud je opodstatněná, v ostatních případech stížnosti nevyhoví. Stížnosti se nevyhoví také tehdy (i) pokud ji podala osoba k tomu neoprávněná, (ii) nelze-li určit, kdo stížnost podává, (iii) nebyla-li na výzvu v přiměřené lhůtě doplněna či opravena, (iv) jedná-li se o opakovanou stížnost téhož klienta ve stejné věci, (v) byla-li již dříve vyřešena.
6. Bude-li stížnost vyhodnocena jako opodstatněná, oznámení o jejím vyřízení musí obsahovat informace o způsobu nápravy a odstranění nedostatků.
7. Nebude-li stížnosti vyhověno, oznámení o její vyřízení musí obsahovat odůvodnění.