OUTSOURCING PODNIKOVÝCH PROCESŮ
Zákaznická spokojenost
Zjistíme potřeby Vašich zákazníků a odhalíme nedostatky v nastavení parametrů a služeb. Díky tomu provedeme efektivní optimalizaci všech kroků prodeje a zákaznické péče.

Pro naše klienty nejčastěji realizujeme marketingové průzkumy zaměřené na zákaznickou spokojenost s prodejem, servisem a průzkum spokojenosti zákaznických služeb. Tyto průzkumy provádíme především telefonicky. Nastavení všech parametrů si klient samozřejmě může zvolit sám na základě předchozích zkušeností.

Welcome calls

Pomocí hovorů zmapujeme úroveň péče o klienta a komunikace s ním. Následně navrhneme vhodná řešení.

Proaktivní retence

Sledujeme kvalitu zákaznického servisu a identifikujeme nedostatky v celém procesu péče o zákazníka.

Péče o zákazníka

Identifikujeme všechny nedostatky a přístup k zákazníkům v procesu nákupu a obsluhy.

"V oblasti marketingových průzkumů měsíčně vyřídíme
přes 40 000 interakcí."
Naše metody

Komunikace s klientem

Sledování kvality

Identifikace nedostatků

Návrhy řešení

Zjištění dovedností

Osobní přístup

img
img
img
img
img
img

Spolupracujte s námi

Máte zájem zahájit spolupráci s jedničkou na českém trhu? Zanechte nám zprávu prostřednictvím poptávkového formuláře a my se Vám co nejdříve ozveme.