OUTSOURCING PODNIKOVÝCH PROCESŮ
Zákaznická spokojenost
Zjistíme potřeby Vašich zákazníků a odhalíme nedostatky v nastavení parametrů a služeb. Díky tomu provedeme efektivní optimalizaci všech kroků prodeje a zákaznické péče.
Pro naše klienty nejčastěji realizujeme marketingové průzkumy zaměřené na zákaznickou spokojenost s prodejem, servisem a průzkum spokojenosti zákaznických služeb. Tyto průzkumy provádíme především telefonicky. Nastavení všech parametrů si klient samozřejmě může zvolit sám na základě předchozích zkušeností.
Pro naše klienty nejčastěji realizujeme marketingové průzkumy zaměřené na zákaznickou spokojenost s prodejem, servisem a průzkum spokojenosti zákaznických služeb. Tyto průzkumy provádíme především telefonicky. Nastavení všech parametrů si klient samozřejmě může zvolit sám na základě předchozích zkušeností.
Welcome calls
Pomocí hovorů zmapujeme úroveň péče o klienta a komunikace s ním. Následně navrhneme vhodná řešení.
Proaktivní retence
Sledujeme kvalitu zákaznického servisu a identifikujeme nedostatky v celém procesu péče o zákazníka.
Péče o zákazníka
Identifikujeme všechny nedostatky a přístup k zákazníkům v procesu nákupu a obsluhy.
"V oblasti marketingových průzkumů měsíčně vyřídíme
přes 40 000 interakcí."
přes 40 000 interakcí."
Naše metody
Komunikace s klientem
Sledování kvality
Identifikace nedostatků
Návrhy řešení
Zjištění dovedností
Osobní přístup






Spolupracujte s námi
Máte zájem zahájit spolupráci s jedničkou na českém trhu? Zanechte nám zprávu prostřednictvím poptávkového formuláře a my se Vám co nejdříve ozveme.