Technická podpora

Hlavní cíl naší technické podpory je zařídit, aby zákazník nic nemusel řešit a my jsme mu pomohli v co nejkratším čase.

Děláme to skrze naše inovativní technologie autonomní asistence a vzdálené podpory. Věříme tomu, že každý případ zákaznické podpory je příležitost k posílení vztahů se zákazníkem a budování loajality.

Jak to děláme?

1

Naše technická podpora je vašim zákazníkům dostupná 24/7.

2

Jsme efektivní při řešení jakýchkoliv technických problémů od standardních po ty komplikované.

3

Zákazníky podporujeme po celou dobu práce s produktem (instalace, údržba, řešení problémů a další).

4

Perfektní služby dodáváme za ty nejlepší ceny.

Technical Support services

  • 24/7 technical assistance
  • Self-service solutions and remote support
  • Full product lifecycle support
  • Internal IT (software & hardware) support
  • Network support (alarm monitoring, crisis management, a více)

Vyplňte tento formulář a my vám co nejdříve odpovíme.

Musíte přidat komerční e-mailovou adresu

Správce údajů: (KONECTA): GRUPO KONECTANET, S.L. Účel: Konecta bude zpracovávat vaše údaje za účelem kontaktování a informování v rámci našich profesních a obchodních aktivit, jako je zasílání newsletterů, pozvánek na akce a podobně. Legitimace: Poskytnutím svých údajů dáváte souhlas se zpracováním informací, a to jak společnosti KONECTA, tak společnostem skupiny, do níž patří, které se mohou nacházet mimo Evropskou unii (EU). Příjemci: údaje nebudou předávány, pokud k tomu nebude zákonná povinnost. Práva: přístup k údajům, jejich oprava a vymazání, jakož i další práva, která lze konzultovat v doplňujících informacích. Další informace: veškeré další informace si můžete přečíst v našich Zásadách ochrany osobních údajů na adrese KONECTA.

¡Gracias!

Te contestaremos lo antes posible.

Hasta entonces, te invitamos a conocer más sobre Konecta.
Ups! Při odesílání formuláře se něco pokazilo.