Novinky
Blog
Laboratoř
Jak inovace mohou podpořit zákaznický servis v maloobchodě
Read more
Konecta - a catalyst for change: Boosting employment to strengthen communities
GenAI - Transformace zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti
Pět praktických příkladů, jak může Gen AI změnit vztahy se zákazníky
Retail & e-commerce: Čtyři klíčové změny, které ovlivní vaše podnikání v roce 2024
Vedoucí pracovník CX v Latinské Americe: Mariano Castanos Zemborain
Vyplňte tento formulář a my vám co nejdříve odpovíme.
Musíte přidat komerční e-mailovou adresu
Správce údajů: (KONECTA): GRUPO KONECTANET, S.L. Účel: Konecta bude zpracovávat vaše údaje za účelem kontaktování a informování v rámci našich profesních a obchodních aktivit, jako je zasílání newsletterů, pozvánek na akce a podobně. Legitimace: Poskytnutím svých údajů dáváte souhlas se zpracováním informací, a to jak společnosti KONECTA, tak společnostem skupiny, do níž patří, které se mohou nacházet mimo Evropskou unii (EU). Příjemci: údaje nebudou předávány, pokud k tomu nebude zákonná povinnost. Práva: přístup k údajům, jejich oprava a vymazání, jakož i další práva, která lze konzultovat v doplňujících informacích. Další informace: veškeré další informace si můžete přečíst v našich Zásadách ochrany osobních údajů na adrese KONECTA.