Inovace ve společnosti Comdata
Speech Analytics
V Comdata dokážeme díky účasti na mezinárodním projektu BISON analyzovat 100% hovorů, což je pro řízení kvality naprosto zásadní průlom. Díky tomu máme na základě řečových analýz přehled naprosto o všem.

V reálném čase dokážeme analyzovat hovory se zákazníky a poskytnout Vám zpětnou vazbu.
Analyzujte 100% hovorů

Pokročilá analýza řeči vycházející z projektu BISON Vám pomůže lépe porozumět zákazníkům, vyvíjet prodejní strategie na základě jejich odezvy nebo sledovat pozitivní a negativní odezvy klientů v call scriptu.

Díky Speech Analytics tak získáte naprosto dokonalý nástroj pro zlepšení komunikace s klienty a potencionálními zákazníky.

Pokročilé řečové analýzy na dosah ruky

Řečové analýzy

Získávejte pravidelný přehled díky reportu analýz, kde jsou proměnné nastavené dle přání klienta. Systém rozpozná kanál zákazníka.

Propojení CRM

Zvládáme pracovat s metadaty, zasílat automatizované reporty a data sledovat po agentech nebo jednotlivých hovorech.

Analýza chyb

Naše analýzy zvládají odhalovat chyby v procesu oslovení zákazníka a díky propracovaným reportům navrhovat změny oslovení.